Mikołaja Kopernika 18, 05-091 Ząbki        572 494 846       biuro@serwisekspresow4you.pl
  Mikołaja Kopernika 18, 05-091 Ząbki        572 494 846
  biuro@serwisekspresow4you.pl

Serwis ekspresów do kawy w całej Polsce

Jesteśmy profesjonalnym serwisem ekspresów do kawy. Odbieramy i dostarczamy ekspresy po naprawie z dowolnego miejsca w Polsce.

Jeśli chcesz zapoznać się ze szczegółami całego procesu, przeczytaj opis poniżej

Wypełniasz formularz na naszej stronie. Kontaktujemy się z Tobą telefonicznie w celu ustalenia szczegółów. 

Wysyłamy po Twój ekspres kuriera ze specjalnym opakowaniem. O czym musisz pamiętać, to opróżnić tacki ociekowe, pojemnik na fusy oraz pojemnik na wodę. 

Kiedy przyjedzie kurier  będzie miał ze sobą specjalny pojemnik z wkładem zbezpieczającym oraz list przewozowy, który trzeba nakleić na pojemniku. Ekspres umieść w środku i zabezpiecz wkładem ochronnym oraz zabezpieczasz plombami. 

Po naprawie odsyłamy Twój ekspres w tym samym opakowaniu , opłata za naprawę jest pobierana przy odbiorze ekspresu. Kurier zabiera opakowanie.

Koszty:
Kurier – 80 zł
Diagnoza w przypadku rezygnacji z naprawy – 80 zł

Odbieramy ekspresy na terenie całego Kraju.

UBEZPIECZENIE PRZESYŁKI: Przesyłka jest ubezpieczona od kradzieży oraz ewentualnych uszkodzeń transportowych od i do klienta Serwisu Espresów4you. W zależności od zadeklarowanej wartości przesyłki zleceniobiorca ubezpieczy paczkę.

Naprawiamy marki

Wypełnij formularz
zgłoszenia usterki

Wypełnij formularz zgłoszenia usterki lub skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 572 49 48 46

poznaj opinie
naszych klientów
5/5

Serdecznie polecam.
Ekspres który podobno nadawał się do wymiany został naprawiony i działa bez zarzutów a cena za naprawę nie była wysoka. Sama naprawa odbyła się szybko a o jej przebiegu byłam informowana na bieżąco.

5/5

Serwis na wysokim poziomie, ekspres wygląda jak nowy po wymianie i czyszczeniu, mogę godnie polecić serwis.

5/5
Po odwiedzeniu kilku „serwisów” moge śmiało polecić Water4you. Mój ekspres zostal tu naprawiony,choc słyszałem juz że nikt mu nie pomoże. Polecam

Odbieramy ekspresy na terenie całego Kraju

Serwis ekspresów do kawy Kraków ,

Serwis ekspresów do kawy Warszawa,

Serwis ekspresów do kawy Łódź,

Serwis ekspresów do kawy Wrocław,

Serwis ekspresów do kawy Poznań,

Serwis ekspresów do kawy Gdańsk,

Serwis ekspresów do kawy Szczecin,

Serwis ekspresów do kawy Bydgoszcz,

Serwis ekspresów do kawy Lublin,

Serwis ekspresów do kawy Białystok,

Serwis ekspresów do kawy Katowice ,

Serwis ekspresów do kawy Gdynia,

Serwis ekspresów do kawy Częstochowa,

Serwis ekspresów do kawy Radom,

Serwis ekspresów do kawy Toruń,

Serwis ekspresów do kawy Sosnowiec,

Serwis ekspresów do kawy Rzeszów,

Serwis ekspresów do kawy Kielce,

Serwis ekspresów do kawy Gliwice,

Serwis ekspresów do kawy Olsztyn,

Serwis ekspresów do kawy Zabrze,

Serwis ekspresów do kawy Bielsko-Biała,

Serwis ekspresów do kawy Bytom,

Serwis ekspresów do kawy Zielona Góra,

Serwis ekspresów do kawy Rybnik,

Serwis ekspresów do kawy Opole,

Serwis ekspresów do kawy Gorzów Wielkopolski,

Serwis ekspresów do kawy Elbląg,

Serwis ekspresów do kawy Dąbrowa Górnicza,

Serwis ekspresów do kawy Płock,

Serwis ekspresów do kawy Wałbrzych,

Serwis ekspresów do kawy Włocławek,

Serwis ekspresów do kawy Tarnów,

Serwis ekspresów do kawy Chorzów,

Serwis ekspresów do kawy Koszalin,

Serwis ekspresów do kawy Kalisz,

Serwis ekspresów do kawy Grudziądz,

Serwis ekspresów do kawy Jaworzno,

Serwis ekspresów do kawy Słupsk,

Serwis ekspresów do kawy Jastrzębie-Zdrój,

Serwis ekspresów do kawy Nowy Sącz,

Serwis ekspresów do kawy Jelenia Góra,

Serwis ekspresów do kawy Mysłowice,

Serwis ekspresów do kawy Konin,

Serwis ekspresów do kawy Piła ,

Serwis ekspresów do kawy Piotrków Trybunalski,

Serwis ekspresów do kawy Inowrocław,

Serwis ekspresów do kawy Ostrów Wielkopolski,

Serwis ekspresów do kawy Suwałki,

Serwis ekspresów do kawy Stargard,

Serwis ekspresów do kawy Gniezno,

Serwis ekspresów do kawy Ostrowiec Świętokrzyski,

Serwis ekspresów do kawy Siemianowice Śląskie,

Serwis ekspresów do kawy Głogów,

Serwis ekspresów do kawy Pabianice,

Serwis ekspresów do kawy Leszno,

Serwis ekspresów do kawy Zamość,

Serwis ekspresów do kawy Łomża,

Serwis ekspresów do kawy Ełk,

Serwis ekspresów do kawy Tarnowskie Góry,

Serwis ekspresów do kawy Tomaszów Mazowiecki,

Serwis ekspresów do kawy Chełm,

Serwis ekspresów do kawy Kędzierzyn-Koźle,

Serwis ekspresów do kawy Przemyśl,

Serwis ekspresów do kawy Stalowa Wola,

Serwis ekspresów do kawy Tczew,

Serwis ekspresów do kawy Biała Podlaska ,

Serwis ekspresów do kawy Bełchatów,

Serwis ekspresów do kawy Świdnica,

Serwis ekspresów do kawy Będzin,

Serwis ekspresów do kawy Zgierz,

Serwis ekspresów do kawy Piekary Śląskie,

Serwis ekspresów do kawy Racibórz ,  

Serwis ekspresów do kawy Ostrołęka,

Serwis ekspresów do kawy Rumia,

Serwis ekspresów do kawy Świętochłowice,

Serwis ekspresów do kawy Wejherowo,

Serwis ekspresów do kawy Zawiercie,

Serwis ekspresów do kawy Piaseczno,

Serwis ekspresów do kawy Skierniewice,

Serwis ekspresów do kawy Starachowice,

Serwis ekspresów do kawy Wodzisław Śląski,

Serwis ekspresów do kawy Kołobrzeg,

Serwis ekspresów do kawy Krosno,

Serwis ekspresów do kawy Radomsko,

Serwis ekspresów do kawy Dębica,

Serwis ekspresów do kawy Skarżysko-Kamienna.

Regulamin serwisu

1. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług serwisowych w zakresie napraw ekspresów do kawy domowych, biurowych i gastronomicznych przez Water4you Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie , ul. Bieżuńska 1/6 – Serwis Ekspresów 4you oraz transportu ekspresów z miejsca wskazanego przez Zleceniodawcę do siedziby Water4you oraz z siedziby Water4you do miejsca wskazanego przez Zleceniodawcę.

2. Zleceniodawcą zwanym również dalej Klientem, jest osoba fizyczna lub prawna zgłaszająca sprzęt do wykonania usługi w postaci diagnostyki lub/i naprawy serwisowej z możliwością dodatkowo płatnej usług transportu sprzętu.

3. Przekazanie sprzętu do Serwisu Ekspresów 4you oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.

4. Warunkiem przyjęcia zlecenia naprawy jest dostarczenie przez Klienta osobiście lub odebranie przez technika Serwisu Ekspresów 4you lub kuriera kompletnego urządzenia do serwisu znajdującego się w Ząbkach ul. Kopernika 18 zwanej dalej: Serwisem Ekspresów 4you . Z myślą o bezpieczeństwie w transporcie, odbieramy ekspres i zabezpieczamy go na czas transportu.

5. Dostarczając samodzielnie sprzęt do Serwisu Ekspresów 4you , Zleceniodawca jest zobowiązany zapewnić bezpieczne opakowanie transportowe. Za uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego zabezpieczenia sprzętu, Serwis Ekspresów 4you nie odpowiada.

6. Usługa transportu sprzętu do serwisu oraz jego zwrot jest usługa płatną , koszt 80 zł .

7. Złożenie zlecenia usługi serwisowej wymaga udostępnienia Serwisowi Ekspresów 4you danych osobowych Zleceniodawcy zawartych w potwierdzeniu przyjęcia. Złożenie zlecenia serwisowego oznacza, że Zleceniodawca wyraża zgodę na przetwarzanie przez Serwisekspresow4you.pl podanych przez niego danych osobowych w zakresie niezbędnym do wykonania usługi na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych.

8. Klient powinien dokładnie określić rodzaj usterki oraz okoliczności jej powstania w zgłoszeniu do naprawy.

9. Serwis Ekspresów 4you dokona diagnostyki i poda koszty naprawy urządzenia. Diagnostyka oraz wycena jest płatna 80 zł w przypadku rezygnacji z naprawy .
10. Serwis Ekspresów 4you diagnozuje dostarczony sprzęt pod kątem usterki zgłoszonej przez Klienta.

11. W przypadku wykrycia dodatkowych nieprawidłowości (usterek) podczas dokonywanej ekspertyzy lub przewidywanych usterek, które mogą wymagać konieczności dodatkowej naprawy w nieodległym czasie Klient otrzyma kosztorys (wycenę) dodatkowej usługi, profilaktyki.

12. Wycena, o której mowa w Regulaminie przedstawiana jest w formie kontaktu telefonicznego na numer Klienta podany w zgłoszeniu . Akceptacja wyceny winna nastąpić w terminie 7 dni od dnia otrzymania wyceny. Brak akceptacji, oznaczać będzie rezygnację z usługi naprawy, co wiązać się będzie z koniecznością niezwłocznego odbioru ekspresu z Serwisu Ekspresów 4you.

13. Klient zobligowany jest do odbioru sprzętu z serwisu w terminie 14 dni od daty pierwszego wezwania do odbioru. Nie odebranie w tym terminie sprzętu, będzie powodowało naliczanie opłaty za depozyt w wysokości 10zł netto za każdy dzień zwłoki. Opłata ta będzie naliczana przez kolejnych 30 dni, (w tym terminie zwyczajowo serwis powiadamia telefonicznie na nr telefonu podany podczas wypisywania zgłoszenia serwisowego 3-krotnie). Nieodebranie sprzętu przez Klienta, po tym terminie, oznacza że Klient z własnej woli zbył się własności sprzętu jako rzeczy ruchomej, poprzez jej porzucenie w rozumieniu art. 180 Kodeksu Cywilnego. Na podstawie art. 181 Kodeksu Cywilnego, własność sprzętu przechodzi na Water4you Sp.z o.o. ,który obejmuje go w posiadanie. Jednocześnie klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów wykonanej naprawy i magazynowania

14. Czasy napraw wynosi do 14 dni od dnia dostarczenia ekspresu do Serwisu Ekspresów 4you , chyba, że został ustalony z Klientem inny termin naprawy. Czas naprawy może zostać skorygowany o czas niezbędny na sprowadzenie ewentualnych części zamiennych.

15. Serwis Ekspresów 4you zastrzega sobie prawo odstąpienia od naprawy w przypadku braku możliwości naprawy lub braku części zamiennych po wcześniejszym kontakcie i poinformowaniu Klientem o zaistniałej sytuacji .

16. Na wymienione części serwis udziela 6-m-cy gwarancji . Usterka zostanie zakwalifikowana jako gwarancyjna dopiero po przeprowadzeniu ponownej diagnostyki

17. Okres gwarancji jest liczony od momentu odebrania sprzętu przez Klienta.

18. Warunkiem uwzględnienia usługi jako gwarancyjna jest okazanie przez Klienta dowodu zakupu usługi.

19. W przypadku konieczności interwencji gwarancyjnej na wykonaną przez nas usługę, dokonamy jej ponownie – bezpłatnie.

20. Klient zgadza się na przekazywanie informacji o statusie naprawy ekspresu drogą SMS lub poprzez kontakt telefoniczny na podany podczas zgłaszania naprawy ekspresu numer telefonu.

21. Klient odbierając ekspres z punktu serwisowego lub od kuriera jest zobowiązany do sprawdzenia jego stanu wizualnego. Podpisując protokół odbioru Klient potwierdza stan wizualny ekspresu i nie wnosi żadnych zastrzeżeń.

Shopping Cart